Януари 2017

Съдържание

Акцент

НАШИТЕ КАУЗИ

Не може една държава да се развива, без да има идея накъде

ЩЕ СЕ НАУЧИМ ЛИ ДА ПОЛЗВАМЕ ИНФОРМАЦИЯТА

Това става ключово важно, за да предложим на клиентите си повече добавена стойност и да развием компанията си като цяло. Наблюдението е на Александър Чернев, световноизвестен професор във факултета по маркетинг "Келог" към Северозападния университет в САЩ, Илинойс. Той бе основен лектор на петия икономически форум на "Мениджър" и даде това специално интервю

Стига с тези призиви да върнем българите от чужбина

Политическите послания, рекламните кампании и патриотичните песни не вършат работа. Важно е да има ясни знаци за напредък и неотменимост на реформите

Тема

Икономиката ни стъпва на бързата писта

Годината ще бъде дори по-интересна от предходната и не е изключено да е по-изненадваща

Очаквам паритет евро-долар до края на годината

Златото ще поскъпва, ще продължи натискът върху цената на петрола, добра година за българския бизнес. Прогнозата е на Владимир Каролев, CFA, управляващ партньор на Балканска консултантска компания

Вместо да консумира стабилност, България трябва да я произвежда

Световният ред изглежда така, като че ли всеки момент ще претърпи значителни промени

Мениджмънт

Индивидуализъм в мениджмънта

Започва една от най-големите промени в нашата професия и тя е свързана с необходимостта от много бързо креативно мислене и действие

Маркетинг

Рекламен пазар 2017

Мария Грашнова, главен изпълнителен директор на Dentsu Aegis Network за България и Балканите: От първостепенно значение е въвеждането на измеримост на аудиторията и ефективността на медийните канали. Двете основни телевизионни групи ще повишат цените за реклама. Ще се увеличат рекламните инвестиции в диджитъл и радио. Печатните медии могат да изградят бизнес модел чрез бранд съдържание

В името на марката

Да измислиш име на нещо, понякога е дори по-трудна работа от това да го създадеш

ХОРАТА ОТ СВЕТА НА ИДЕИТЕ МОМЧИЛ ЗАХАРИЕВ - повече Борхес и по-малко Бегбеде

Много по-лесно е да изградиш връзка с потребителя, ако му покажеш неговата действителност. Това води до деградиране на вкуса и е нещо, срещу което водим тиха борба, казва творческият директор на агенция NEXT-DC

Икономика

Това ще се случи

Прогнозите на EY за бъдещето на бизнес средата и световната икономика

Too Big To Fail*

Как някогашните идеалистични стартъпи станаха корпоративни гиганти и защо техните копия не успяват

Sci-Tech

Modernity

2017 - време да бъдеш много зает

Или как въпросът "Какво е уикенд?" вече не значи аристократична превземка на хора, които нямат работни дни. Значи, че нямаш уикенд. Но липсата на свободно време е новото черно