ДАРИНА САРЕЛСКА има 15-годишен опит в създаването и продуцирането на "Новини и актуални предавания".
ДАРИНА САРЕЛСКА има 15-годишен опит в създаването и продуцирането на "Новини и актуални предавания".

Госпожо Сарелска, когато говорим за новини и актуални предавания, у нас тенденциите, свързани със съдържанието, едва ли ще претърпят големи промени. То ще остане силно социално и политическо. Какво обаче ще се случи с актуалността конкретно по отношение на технологиите?
- Като най-голямата медийна компания в България и лидер на телевизионния и дигиталния пазар у нас мисля, че сме подготвени за случващото се, наясно сме с тенденциите, имаме и платформите, и таланта да произвеждаме силно съдържание и да стигаме до зрителите и онлайн потребителите по най-атрактивния и удобен за тях начин. Съдържанието остава водещото - авторството, подписът, марката - това е, което привлича зрителите. Но, разбира се, интернет и социалните медии променят картината. Без силно дигитално продължение дори и най-добрият продукт е обречен, като в това отношение NOVA заедно с цялото онлайн портфолио на "Нетинфо" има значителна преднина пред конкуренцията. От чисто медийна компания ние вече се диверсифицираме в технологична компания.