Имаме нужда да показваме не само хубавите ни постижения навън, а и да го правим достатъчно ясно и категорично пред българите в България. За да пътуват, да купуват и да потребяват, да бъдат ангажирани и по възможност да се гордеят
Имаме нужда да показваме не само хубавите ни постижения навън, а и да го правим достатъчно ясно и категорично пред българите в България. За да пътуват, да купуват и да потребяват, да бъдат ангажирани и по възможност да се гордеят

Още от инициативата Българския Великден преди години, която връщаше реализирали се хора от чужбина, та чак до скорошната кампания на Telus, която на първо време доста успешно прави същото, взорът ни за имиджа на България е насочен предимно навън. Сякаш се опитваме да се еманципираме, за да кажем, че и ние сме като вас, даже понякога по-добри.
А българите тук - защо не сме мислили толкова задълбочено как ги мотивираме да работят по-усърдно, да са по-полезни за страната и в крайна сметка по-удовлетворени?
Треперим до извращение (добре де, не всички) да не загубим руските и шведските туристи, че дори за първите за някакви специални държавни реверанси се говори, за да улесним престоя им. Туроператорите се притесняват, правят сметки, ако намалеят руснаците, как да дойдат например повече египтяни или арменци. Даже и лаф си имаме, когато става въпрос за отношението ни към клиентите навън - "да не се изложим пред чужденците".