Петър Добрев

Господин Добрев, кои са най-съществените тенденции при постигането на ръст в продажбите на нови автомобили през последните 12 месеца? Кои са печелившите маркетингови стратегии конкретно при Opel България?
- През последните години браншът ни се радва на сравнително устойчиви ръстове и почти догони нивата от 2005 г. Надявам се искрено тези темпове да се запазят и дори да нараснат, за да можем успешно да борим потреблението на употребявани автомобили. Вярвам, че с правилните действия това е напълно постижимо.
"Опел" завърши 2016 г. с ръст около 10% и стартира 2017 г. изключително силно - с над 20% ръст за първото тримесечие, като прогнозите са той да се запази такъв до края на годината.
През последните години се наблюдава силно търсене на SUV автомобили - най-бързо растящия сегмент. В България това е особено силна тенденция, като се очаква до края на годината този клас автомобили да заема над 20% от пазара. Именно затова и Opel ще наблегне силно на този сегмент тази година, лансирайки не един, а два модела - Crossland X и Grandland X.