Октомври 2007

Брой 108

Октомври 2007

Editorial


ТЕМАТА


Профил


От комикса


Поръчай в магазина

Съдържание

Акцент

Поощрявате ли конкуренцията в екипа?

Отговарят:

· Минко Василевски, управител на "Шенкер" ООД

· Мария Андреева, изпълнителен директор на "Арома" АД

· Николай Хаджидончев, управляващ директор на "Актавис - България"

· Филип Китов, мениджър "Маркетинг и продажби" в "Балкан Стар Аутомо-тив"

· Милена Иванова, изпълнителен директор на "Импакт Корпорейшън"

Тема

Как да изнесем бизнеса си в чужбина

Едва ли има друг период в нашата история, в който българското производство така уверено да е прекрачвало границите и да се е пренасяло в чужбина. Причините за този масов поход навън са много -глобализацията, общият пазар, добрите продукти, стремежът към по-големи печалби... Ако и вие замисляте подобна стъпка, моля, прочетете следващите страници. Там ще научите как да действате, за да стартирате силно бизнеса си на чужда земя, как да намалите рисковете и да бъдете по-успешни. Ще прочетете какво са направили вече други преди вас. Вслушайте се в думите им, убедени сме, че от тях ще научите много.

Мениджмънт

Петя Димитрова и предизвикателството да бъдеш банкер

Шансът е на страната на подготвените да го грабнат, казва най-младата банкерка в България

Маркетинг

Всичко е мода

Един човек отворил магазин във Вастерас преди 60 години. Тази година се появи още един нов в Шанхай. Разстоянието между Вастерас и Шанхай е доста голямо, почти толкова, колкото е между Каспичан и Шанхай. Но между първия и последния магазин са отворени около 1400. Името на компанията е Н&М

Медии

Икономика

Глобус

Европа

Sense

Защо мюсюлманите ядат кроасани

Въпросът в заглавието може би не звучи толкова странно, но отговорът определено е...

Защо мюсюлманите ядат кроасани

Въпросът в заглавието може би не звучи толкова странно, но отговорът определено е...

Sci-Tech

Modernity

Вещи в занаята: Максим Ешкенази

ВЕЧЕ НЕ Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО един диригент да изглежда като оцелял от торнадо.

Harvard Business Review

Бизнес в 360 секунди

Как да печелим