Акцент
Трябва ли от благотворителността да се прави пиар акция?
Отговорите на:Милко Михов, управител на "Капелен България" ЕООД
Петя Стоянова, директор корпоративен маркетинг на "Глобул"
Людмил Каравасилев, мениджър връзки с обществеността в Обединена българска банка (ОББ)
Дейвид Остерман, регионален мениджър за Югоизточна Европа на Bell & Johnsen Ltd.
Александър Ковачев, изпълнителен директор на "Ред Девъл Кетъринг" АД
Детелина Николова, управител на фирма за пиар и маркетинг "Демеа"
Тема
2008: лихви, инфлация, долар, петрол
В края на всяка година ние, хората от бизнеса, си задаваме различни въпроси - като започнем от начина, по който ще живеем, и икономическия растеж на страната и стигнем до много по-конкретните: каква ще е инфлацията, колко ще са доларът и петролът, какви ще са лихвените проценти. Зададохме тези и някои други въпроси на известни икономисти, съзнавайки колко е трудно да им се отговори. Истина е, че някои известни имена отказаха. Благодарим на тримата авторитетни финансисти и икономисти - Емил Хърсев, Андрей Пръмов и Григорий Вазов, които се опитаха да надникнат в следващата година. Моля, четете техните прогнози.
Мениджмънт
НИКО ТУПАРЕВ И РОМАНТИЧНИЯТ ПЕРИОД НА ПР0ДУЦЕНТСТВОТО
„Трябва да се смени цяла една философия: не да се мисли само как да се краде, а да се мисли как да се върши работа. Има толкова много полезни неща, които могат да бъдат направени и да спечелиш от това. Печалбата не е само в далаверата - да вземеш земя за един лев и да я продадеш за сто."
Според Нико Тупарев удоволствието от работата е по-важно от печалбата, а богатството се изразява главно в свободата да разполагаш със себе си.
Маркетинг
Котката с деветте живота
От двама души, които вземат пари назаем от своите родители и наемат малка фабрика в началото на 20-те, до изключителна марка кола, която отказва да умре. Става въпрос за котката „Ягуар"
Медии
Икономика
Европа
Sense
Alter ego
Sci-Tech
Биогоривата - чиста енергия или чисто безумие?
Засега те създават повече проблеми, отколкото решават