Май 2008

Брой 115

Май 2008

Editorial


ТЕМАТА


Профил


От комикса


Поръчай в магазина

Съдържание

Акцент

Стийв Уилямс: Рекламираме България пред бизнеса и инвеститорите

А от вас зависи да създадете максимално отворена, сигурна и прозрачна среда, която да е атрактивна за тях, казва извънредният и пълномощен посланик на Обединеното кралство

Дипломатически клуб

Това е нова рубрика на „Мениджър", в която посланиците на чужди държави, акредитирани у нас, ще говорят за инвестиции, контакти, бизнес. В глобалния свят парите търсят най-добро приложение. Може би гостите в нашия Дипломатически клуб ще подскажат нови посоки на движението им.

Тема

ФЕРМАТА КАТО ФИРМА

Много ни се иска в следващите няколко години България да направи пробив в селското стопанство. Има всички условия за това - богата и, общо взето, екологично чиста земя, хора, които наистина разбират от тази професия, пари по различни европейски програми. Наистина дойде времето да направим няколко по-големи крачки, за да ни забележи Европа, за да станем успешни конкуренти на утвърдените производители. Можем да върнем старата слава на България от началото на миналия век, когато нашите гра-динари са били едни от най-добрите специалисти на континента и са разнасяли славата на страната със своите знания и пословично трудолюбие.

Мениджмънт

Васил Симов: Големите пари се пренасочват от акциите към стоките

Моята голяма страст са числата и работата с хората. Почивам си

с числата, когато се уморя от срещите с хората. И обратно - искам да виждам хора, когато прекаля с анализа на числата, казва главният изпълнителен директор на Софийската стокова борса

Маркетинг

Lego и бизнесът като детска игра

99% от остатъчната пластмаса, използвана за производството на играчките, се рециклира

Медии

Икономика

Европа

Sci-Tech

Star Wars и новата ера на визуалните ефекти

За 30 години „пиратската банда" на Джордж Лукас от Industrial Light & Magic успява да се наложи като водещата световна компания за светлини и магии

net-manager

Modernity

Бизнесът с пури е повече култура, отколкото бизнес

57-годишният Даниел Нунес е президент на General Cigar Dominicana, поделението на водещия световен производител на пури General Cigar в Доминиканската република. General Cigar притежава 5 от 10-те водещи по продажби бранда пури в световен мащаб, включително една от най-старите, престижните и популярни марки в света - Macanudo. Даниел Нунес е ветеран от индустрията, започнал работа в General Cigar преди 34 години като агроном на тютюневите плантации. Уважаван от конкурентите си, обожаван от работниците си и неизменно чаровен и словоохотлив събеседник, г-н Нунес разказва за призванието на живота си и за културата на пурите в специално интервю за списание „Мениджър".