Септември 2009

Брой 131

Септември 2009

Editorial


ТЕМАТА


Профил


От комикса


Поръчай в магазина

Съдържание

Акцент

Стив Ханке: Еврото може да бъде въведено за 24 часа

Най-важна задача на новото правителство е да изпълни ефективно антикорупционната си програма

Тема

Продажби в трудни времена

И в трудни времена всички ние искаме да продаваме добре. Може би, както и в добрите, това няма да е съвсем възможно. Някои от нас ще успеят, други - по-малко, трети - съвсем не. И тъй като всички искаме да сме в първата група - предлагаме ви наблюденията на известен маркетолог и на трима успешни ръководители на авторитетни компании. Някои неща са казани директно, някои са между редовете. Но ние разбираме от подтекст, а сега няма идея, която да ни е излишна.

 

Мениджмънт

Огнян Траянов: Иновациите ще извадят света от колапса

България трябва да се самоопредели - дали ще бъде Силициева, или "силиконова" долина, казва собственикът на "ТехноЛогика"

Маркетинг

Парад на рекламата

В този брой стартираме нова рубрика - “Парад на рекламата”. Всеки месец ще представяме творчеството на рекламните агенции - телевизионни и радиоклипове, прескарета, плакати, външна реклама, събития, опаковки, guerilla кампании, автореклами. Специално внимание ще отделяме на социалните инициативи. Рубриката е отворена за всички - малки, големи, български и международни рекламни агенции. Така читателите ще се запознават не само с новите реклами, но и с хората, които ги създават.

Медии

Куцият доктор

Или как се научихме да не ни пука и да обичаме медицината

Сериали: “Д-р Хаус”

Икономика

Мартин Клебш: Наше задължение и удоволствие е да правим бизнес с вас

Виждам колко бързо хората тук промениха потребителското си поведение, казва генералният директор на “Практикер” у нас

10 еднакви въпроса към чуждите мениджъри

Глобус

Sense

Sci-Tech

Modernity

До ИКЕА и назад

За едно пътуване с вкус на рицина и една спалня, която кръстихме Бари Уайт

Harvard Business Review

Как да печелим

Бизнес Профил

Wine & Dine