Декември 2010

Съдържание

Акцент

Ние в световните новини

Електронно правителство, европейски експерти в БДЖ, приватизация, чужди болнични вериги, бюджет без дефицит, задължително изучаване на английски. Има още много идеи, с които ще влезем в полезрението на инвеститори, банки и медии. Важно е да премахнем рамките, които ограничават съзнанието, да дадем свобода на идеите, да мислим в дълга перспектива

SWOT анализ на България

Би било добре държавата да се управлява като фирма, а нейният лидер да си дава сметка за силните и слабите страни, за възможностите и заплахите за бъдещото є развитие

В специално интервю Алвин Тофлър каза: Слушайте младите

Бизнес лидерите трябва да гледат на настоящето като на нещо временно, а на бъдещето - като на нещо, което идва към нас много бързо

Да си пожелаем най-доброто, да се подготвим за най-лошото

През 2011 г. природните катаклизми и човешките грешки може да бъдат фатални за неукрепналата все още световна икономика. Ето защо не бива да разчитаме само на късмета си

Да заговорим на света и да знаем какво искаме да му кажем

Нищо не е по-безцветно от страна, която няма мнение по нито една тема

Можем да изградим бизнес лидери на световно ниво

Българските мениджъри вече създават добрия имидж на страната ни. Това казва Десислав Атанасов, един от изпълнителните директори, които управляват бизнеса на Unilever по света

В Холандия има пазар за български мебели, вино и биопродукти

Имайте предвид, че нашите предприемачи са отворени и прями, казва Карел ван Кестерен, посланик на Кралство Нидерландия в София

Градушка от камъни

Ние, хората, сме много странни животни, способни на голяма любов и страшен цинизъм, еднакво подготвени да закрилят златна рибка и да сварят жив омар, да смажат стоножка без угризения и да считат за варварство убийството на една пеперуда

Тема

Мениджмънт

САМОУВЕРЕНОСТТА Е ВАЖНА, НО НИКОГА НЕ ВЯРВАЙ, ЧЕ СИ БЕЗГРЕШЕН

Кризата ще продължи на приливи и отливи поне още пет години. Непоследователността в политиката през последните две десетилетия води до непредсказуемост за развитието на България и всякакви дългосрочни прогнози са просто хазарт, казва съсобственикът и изпълнителен директор на “Хювефарма”

Сладкарницата на цените

Няколко истории, които ни казват как да променим бизнеса си, за да завоюваме по-голям пазарен дял

Някъде по Коледа

Ще трябва да раздадете бонуси. Не е задължително те да са в пари. Има още много начини да зарадвате служителите си

Шефът на Pernod Ricard за хубавите моменти, бранда и правилните хора

Искам всеки член на групата по света да се чувства съпричастен към марките ни, споделя Пиер Принге, изпълнителен директор на компанията

Гений без диплома за дипломата

Всеки проект има голям шанс да успее, ако се забавлявате, докато работите по него

Маркетинг

Защо клиентите казват: "Криейтивът не става"

И полезните ходове на рекламните агенции да променят това положение

Уважаеми дами и господа

Това, че един мениджър не умее добре да говори пред публика, не го прави лош мениджър. Но това, че умее, го прави още по-добър и най-вече - харесван

Маркетинг с имейли

И в електронните комуникации личното отношение е най-важно

Медии

Икономика

10-те риска за бизнеса

Световното проучване на консултантската компания “Ърнст и Янг” показва кои са най-големите опасности за бизнеса. То се провежда за трета поредна година и се базира на интервюта със 70 топ мениджъри и с икономически анализатори и бизнес журналисти. Ето тяхното обобщено мнение кои са най-големите рискове пред световния бизнес:

Sony харесва България

Това е един от най-стратегическите ни пазари, обяснява Томохиро Накашима, регионален директор на компанията за Балканите

Глобус

Бил Гейтс: На 50 съм в ролята, която ми харесва

Създателят на Microsoft за мениджмънта, филантропията и спасените деца

Европа

Sense

Sci-Tech

10 продукта, които промениха 2010

Специална селекция на “Мениджър”

Modernity