Април 2011

Брой 150

Април 2011

Editorial


ТЕМАТА


Профил


От комикса


Поръчай в магазина

Съдържание

Акцент

Цветелина Бориславова: Жените могат да променят философията на управлението

Дойде време, когато е жизнено необходимо да търсим приятели, а не да побеждаваме враговe

По средата сме на възстановяването

Най-важният въпрос сега е дали можем по-рано да очакваме подем в инвестициите и по-бързо да се оттласнем от дъното

Завръщането на етноса, трета серия

Когато почитателите на имам Али, ядачите на дърпана баница или обидените от новините на турски език почнат да дрънкат оръжие, това означава, че сме се озовали в една съвсем друга епоха

Новите млади със старите драми

Те са абсолютно неподготвени от интернет и “Фейсбук” за реалността, такава каквато им е завещана от предходните поколения

Тема

Мениджмънт

РУМЕН ЯНЧЕВ ДА ДОЧАКАШ МОМЕНТА Е УМЕНИЕ

30 години в една компания въобще не са много, ако цениш предизвикателствата, казва изпълнителният директор на "Булстрад Виена Иншурънс Груп"

Збигниев Валкиевич: Талантът и идеите са най-голямото предимство на младите хора

Бизнесът трябва да покаже, че подкрепя и високо цени бъдещите поколения, казва изпълнителният директор на “Нестле България”

Скочи от горящата сграда! Това е единственият ти шанс да оживееш

Един различен шеф разказва как е извършил промяната в компанията, която ръководи

Маркетинг

Най-скъпите реклами

Полека и плахо големите играчи отново започнаха да отпускат затегнатите до пълно задушаване бюджети

Каузите в пиара

Обвързаността с конкретна гражданска инициатива дава смисъл на публичния образ на компаниите

Медии

Нормалността идва от Босфора

Моралът и ценностите, които ни обединяват пред телевизора

Икономика

Бързооборотните стоки забавиха оборотите

Пазарът ще започне да се възстановява в средата на годината, в края є ще отчетем ръст от 3 процента

Глобус

Sense

Sci-Tech

Кинотехнологиите промениха мечтите ни

Разказ за дългия път на човечеството от анимираните скални рисунки до първите хора на седмото изкуство

Modernity

ИТАЛИАНСКИ СТИЛ, КАЧЕСТВО И КЛАСА

Playlife е марка, специално създадена за хора с изискан вкус и индивидуален стил. Идеалният синхрон между качество, цена, удобство, внимание към детайла и ексклузивен външен вид привлича тези, за които най-доброто не е мечта, а начин на живот!