Декември 2011

Съдържание

Акцент

ЕДНА НЕВЕРОЯТНА ВЕЧЕР В ОПЕРАТА

Бляскава заключителна церемония на конкурса "Мениджър на годината 2011" в Софийската опера. Станислав Разпопов, главен изпълнителен директор на "Дунапак-Родина" АД, взе кристалната статуетка. Тя му бе връчена от новоизбрания президент на Република България Росен Плевнелиев. Това се случи пред погледите на над 600 собственици, управители, изпълнителни директори на най-големите български и чуждестранни компании в страната. Националната опера подготви специален спектакъл за церемонията с участието на най-добрите си изпълнители. Подробности в следващите страници.

Нашата обща кауза

Всяка силна кауза увлича хора, които застават зад нея. Горди сме, че в каузата "Мениджър на годината" до нас застават толкова силни личности и толкова добри компании. Те вярват в качествата на българските мениджъри. И правят всичко възможно, за да се чуят имената на най-добрите, обществото да научи за техните високи резултати. Благодарим им за всичко, което правят за конкурса, някои от тях от самото му създаваме. Всички ние, ангажираните в каузата, всяка година, провеждайки конкурса, научаваме нови неща за българския мениджмънт. Ето какво разказват, че са научили, нашите добри приятели и поддръжници.

Защо трябва да говорим за успеха в България

От отговорите на медийните ни партньори става ясно и защо сме заедно в този конкурс

0% корпоративен данък

Това може да е положителният сигнал, който да увеличи притока на чужди инвестиции към страната

Тема

ПИАР НА МАЛКАТА ФИРМА

Трябва ли є на малката фирма пиар, особено сега, когато пазарът се свива в кризата. Тъкмо сега є трябва, и то най-много. За да чуят клиентите за нея, за да намери нови партньори, за да си увеличи приходите. Как да го прави, откъде да наеме пиар специалисти, кои кампании са най-ефективни - моля, четете в следващите страници.

Мениджмънт

СТАНИСЛАВ РАЗПОПОВ ОПТИМИЗМЪТ Е ОТЛИЧИТЕЛНА ЧЕРТА НА БЪЛГАРСКИЯ МЕНИДЖЪР

Очаквах и се надявах на кризата. В България тя се отрази доста отрезвяващо на бизнеса, спука сапунените балони и отся нароилите се псевдобизнесмени, намали значително порочните практики. Това казва мениджърът на годината, главният изпълнителен директор на "Дунапак-Родина"

Лов на работодатели

И как да се справим с най-честите грешки по време на интервю

Маркетинг

Евтина промоция, скъпа промоция

Какво можем да направим с 2000, 5000 или 10 000 лв. Кризата направи промоциите модни. Може би защото с относително малко пари може да се постигне задоволителен ефект. Всъщност какво означава малко пари и задоволителен ефект? Всичко зависи от компанията, нейните възможности и цели. Да предположим, че три компании имат 2000, 5000 и 10 000 лв. И се чудят как да ги изхарчат така, че да стигнат до най-голяма аудитория. Трима специалисти в промоциите им се притичат на помощ.

Криейтив от ново поколение

Рекламата все повече заприличва на приятел, който ще ти се обади да те попита как си и ще ти предложи да отидете заедно на кино

Икономика

ПОТРЕБИТЕЛЯТ E НОВИЯТ ГЛОБАЛЕН ЛИДЕР НА ПАЗАРА

Клиентът все по-трудно ще се разделя с парите си. Но когато е готов да го направи, ще търси високо качество

Риск печели, риск губи

Или какво да застраховате от бизнеса, за да сте по-спокойни

Глобус

Европа

Sense

Класация 2011

Кои са най-важните събития на последната година? Какво не беше никак или не съвсем наред? Годишната Sense класация ви дава отговорите. И може би задава и няколко въпроса

Sci-Tech

Най-добрите технологични продукти на 2011 година

Те съчетават иновативност и уникална стойност за потребителите

Modernity

РАЯТ НА СЕЙШЕЛИТЕ

Тук ви очакват коралови рифове, тропически лагуни, колониална архитектура, екзотична кухня и най-красивите плажове на света