ОТ ИЗВЕСТНО ВРЕМЕ СИ имам странно занимание. Пиша статии за това, от което
си мисля, че разбирам, и с което си вадя хляба. Реклама, маркетинг, пазарни
комуникации.

Има неща, които се случват в тази
област, които не мога да премълчавам, и къде подтикнат от конкретния случай,
къде с помощта на приятели, колеги или редактори, се появяват статиите ми - без
особени претенции, просто в отговор на въпросите на деня. Някои от тях обаче
засягат и не толкова приятни теми, например кражбите на идеи или липсата на
морални и естетически критерии. И съответно предизвикват доста противоречиви
реакции.

Точно покрай тези си занимания напоследък
започнах да се срещам с една особена форма на цензура -цензурата на
рекламата.

Цензурата на парите. Може би думата е
прекалено силна, но просто не намирам друга подходяща, а и крайният резултат е
един и същ -опит нещо написано да не достигне до аудиторията, за която е
предназначено.

За какво става дума?