Всичко е мода

ИМЕТО НА ЧОВЕКА, основал компанията през 1947 г., е Ърлинг Пърсон. Днес тя се ръководи от неговия син - Стефан Пърсон. Семейството държи контрола върху веригата магазини Н&М, която в момента се е разраснала до глобален моден гигант. 1400 магазина в 28 страни, повече от 60 хил. служители и продажби за близо 8 млрд. евро само за 2006 г. Какво прави една концепция толкова успешна? Първоначалната идея на Ърлинг Пърсон била "Качество и мода на най-добрата цена". Компанията продължава и до днес да работи, следвайки това мото, само че вече го нарича бизнес идея или концепция. Ърлинг имал и друга идея - магазините трябва да се намират на най-добрите места. Той казвал: "Никое добро място не е твърде скъпо и никое лошо не е достатъчно евтино". Така е и до днес - това е една много важна част от стратегията. Ако Н&М не може да бъде на най-хубавата улица в града, не отваря магазин в този град.