В централните новини

Трите неща, които бизнесът не трябва да
прави

• Да нарежда на медиите.

• Да шикалкави и лъже.

• Да си мисли, че му дължат нещо друго
освен истина и обективност. Мнението е на Блага Букева, зам. главен редактор на
в. „24 часа"

БЛАГА БУКЕВА е зам. главен редактор на в. "24
часа". Във вестника работи от края на 1995 г. - първо като шеф на отдел
"Бизнес", а от средата на 1999 г. - и като зам. гл. редактор. Преди това е била
икономически репортер и шеф на отдел "Бизнес" във в. "Стандарт", икономически
редактор във в. "Репортер 7", репортер в отдел "Икономика" на в. "Кооперативно
село". Завършила е журналистика в СУ "Св. Климент Охридски".

- Госпожо Букева, какво трябва да
направи една компания, за да влезе в новините?

- Да има наистина какво принципно
ново да съобщи за дейността си, за хората, които работят в нея, или на
обществото.

- Как бизнесменът трябва да се готви
за интервю?