В ДОХОДОНОСЕН БИЗНЕС се е превърнало
подаряването по света. Особено около Коледа. От него печелят производителите на
подаръци,тези, които ще ги опаковат, и тези, които ще ги разнасят. Ако е добре
премислен и планиран, той може да заздрави взаимоотношенията между подаряващия и
получателя. А всяка компания трябва да се грижи за добрите си взаимоотношения с
медиите.

И за да не се окаже, че вложените енергия
и средства са напразни, ето няколко съвета как да зарадвате
журналистите.

Изследването

И у нас вече много медии имат политика за
получаване на подаръци. Преди да вземете решение какво да изпратите, прегледайте
съществуващите практики. Медиите са компании, които, за да продават,

разчитат на доверието на публиките
си. А доверието се гради въз основа на качеството на информацията. Ако има и
най-малкото съмнение за необективност, независимо дали говорим за телевизия,
радио или преса, рейтингите и тиражите падат. Така че подаряващият трябва да
знае какво е възможно медиите да приемат и какво не.