Discovery с ново име и лого Осем
месеца след като The New York Times Co. напусна съдружието в Discovery
Communications, Discovery Times Channel се отърсва от старото си име. От 27
януари 2008 г. ще се казва Investigation Discovery, ще има и ново лого и
интернет сайт. Според компанията профилът ще се запази, като пак ще предлага
сериозна докумен-талистика, с която да обогатява културата и любопитството на
зрителите. Промените се случват в подходящ момент, защото популярността на
канала в световен мащаб расте.

Териториална инвазия на CNN Новинарският канал
ще увеличи значително кореспондентите си в бюрата в Лондон, Пекин, Джакарта,
Йо-ханесбург, Истанбул, Хонконг и Пакистан. Бюрото на CNN в Япония ще се
разрасне, като в него ще има специален екип, който ще следи събитията в Южна
Корея. Прогнозната стойност на глобалната инвестиция се изчислява на около 10
млн. долара. Освен това CNN планира да открие нови кореспондентски бюра в
Афганистан, Белгия, Индия, Кения, Малайзия, Нигерия, Филипините, Полша и
Виетнам.