В централните новини: Не купувайте журналисти!

Тази поредица е на известни икономически
журналисти и на техните впечатления от бизнеса. Те разказват как един
предприемач може да попадне в централните новини, при това с хубавите неща,
които върши. Светът от другата страна на микрофона изглежда съвсем различно.
Важно е да се научим да разбираме живота и от този поглед.


НЕЛИ МИНЧЕВА е родена в София. Завършила е френска
филология в СУ "Св. Климент Охридски". Вече пет години работи в "Инвестор.БГ"
АД, част от което е едноименният сайт lnvestor.bg. В началото като журналист,
впоследствие като редактор, а от средата на 2006 г. като главен
редактор.

- Госпожо Минчева, какво трябва да
направи една компания, за да влезе в новините?
- Да управлява успешно бизнеса си
и да търси дългосрочно развитие, без да се стреми да "влезе в новините" на всяка
цена. Ако следва логиката на пазара и се развива успоредно или по-бързо от
средното за сектора, в който оперира, тя