Блясъкът да полетиш в небесата
Свойствената за всяко човешко същество драма продава повече отвсякога, казва Карлос Ферейрос, криейтив директор на CA Square - Ню Йорк. Той даде специално интервю за „Мениджър"
КАРЛОС ФЕРЕЙРОС е криейтив и стратегически
директор в CA Square. Той е един от тримата основатели и партньори на
специализираното студио за стратегически брандинг, дизайн и анимация.
По-известен е като Момчето с големите идеи. Роден е в Перу, гражданин е на Ню
Йорк, заклет пътешественик. Започва кариерата си като арт директор в
американските телевизионни компании Telemundo, Univision и Warner Channel, след
това попада в базираната в Маями компания Cyclops, където създава и продуцира
рекламни клипове и програми за Telemundo, Nickelodeon и множество местни тв
станции. Вече като старши криейтив директор в Lee Hunt Associates and Razorfish
работи за популяризирането на различни телевизионни мрежи, сред които Disney
Channel, Toon Disney, Fox International, Fox Kids и Telemundo. Карлос Ферейрос
е спечелил всички възможни отличия - от BDA Golds до Emmys.
- Господин ферейрос, доколко в
съвременния глобален свят може да говорим за регионално или национално лице на
рекламния криейтив?
- В света границите между отделните
държави и народи никога не са били толкова заличени, колкото днес.