КОГАТО СТАВА ДУМА за корпоративни уебсайтове, в съзнанието ми
изплува една история отпреди няколко години. Тогава на българския
пазар

много агресивно и с добра рекламна кампания се появи известна
чужда банка. По това време тя промотираше и потребителски кредит с изгодни
условия. Най-удобният начин да разбера повече за тези условия беше просто да
напиша www... bank.com/org/bg. Но сайт така
и не се появи. В този момент банката ме загуби като клиент. Предполагам, не съм
била единствената.

Случаят е много показателен
-корпоративният уебсайт е лицето на една компания. Важно е да помислим
предварително какво трябва да е то, за

да харесва на нас и на другите. Инак може да получим резултат, който
да ни разочарова и веднага да ни подтикне към създаване на нов. Силното
информационно присъствие в интернет пространството вече е задължително. Не само
защото отваря нови възможности да бъдат достигнати целеви групи и пазари, а и
защото потребителите го искат и често преценяват фирмата по нейната "уеб
витрина".