В централните новини
Няма магия. Едни компании влизат в централните новини, при това с хубавите неща, които правят, а други не успяват. Защо се случва така? Важен въпрос за всеки предприемач и бизнесмен, който мисли за своя и на фирмата си публичен образ. Отговор дават едни от най-известните български икономически журналисти в специалните си интервюта. Те говорят съвсем конкретно и вие можете да разберете философията на медиите и критериите, по които те оценяват едно събитие.
Добрият събеседник се интересува
кой го слуша и гледа
ДЕСИСЛАВА ЗЛАТКОВА е сред
най-популярните имена в екипа на bTV новините. Следи теми, свързани с
икономическия живот в страната. Журналист
е от 1995 г. Първата й работа е в "Канал 1" на БНТ. През 1998 г. се мести в
"Дарик радио", където най-напред е репортер, а по-късно става автор и водещ на
икономическото предаване "Портфейл" и шеф на икономическия екип.
Не приемайте провокативните въпроси като
война, те са шанс да мотивирате по-добре тезата си, казва Десислава Златкова,
едно от най-популярните имена в екипа на bTV новините
- Госпожо Златкова, какво трябва да
направи една компания, за да влезе в новините?
- Трябва да направи новина. Без значение
е дали си мощен като пазарен дял, като обем инвестиции или финансови резултати,
или си малък, но нестандартен в идеите си и
любопитен за аудиторията.
Критерият винаги е Новина, това е
задължителният праг преди всяка емисия.
- Как бизнесменът трябва да се „отви
за интервю?