В централните новини

Добрият събеседник се интересува
кой го слуша и гледа

ДЕСИСЛАВА ЗЛАТКОВА е сред
най-популярните имена в екипа на bTV новините. Следи теми, свързани с
икономическия живот в страната. Журналист
е от 1995 г. Първата й работа е в "Канал 1" на БНТ. През 1998 г. се мести в
"Дарик радио", където най-напред е репортер, а по-късно става автор и водещ на
икономическото предаване "Портфейл" и шеф на икономическия екип.

Не приемайте провокативните въпроси като
война, те са шанс да мотивирате по-добре тезата си, казва Десислава Златкова,
едно от най-популярните имена в екипа на bTV новините

- Госпожо Златкова, какво трябва да
направи една компания, за да влезе в новините?

- Трябва да направи новина. Без значение
е дали си мощен като пазарен дял, като обем инвестиции или финансови резултати,
или си малък, но нестандартен в идеите си и

любопитен за аудиторията.
Критерият винаги е Новина, това е
задължителният праг преди всяка емисия.

- Как бизнесменът трябва да се „отви
за интервю?