Остави всичко да се излее върху белия лист

ФИЛИПЕ ДЬО СЮСТЕР е един от основателите и главен творчески директор на рекламна агенция Мortierbrigade в Белгия. Има три златни отличия от Cannes Lions, пет награди от Eurobest Awards, злато и сребро от New York Festivals, призове от Clios, Epica, Sharks.

- Господин Сюстер, кое е първото нещо, за което мислите, когато започвате подготовката на нова рекламна кампания?
- Няма какво да се лъжем - никой не обича кой знае колко рекламите днес! Именно от тази позиция тръгвам при създаването на нова визия или послание. Освен това творческият директор е ограничен от бюджета, спуснат от клиента, и от конкретните параметри на цялостната рекламна и пиар стратегия на дадена марка. Веднъж изяснил си тези в някаква степен болезнени параметри, мога спокойно да се концентрирам и да започна истински да творя. Рекламата върши добра работа и привлича вниманието на потребителите, когато е

свежа и дръзка, различна и особена, находчива и интелигентно поднесена.