За бъдещето на медиите

И ТАЗИ ГОДИНА в рамките на 15. юбилейно издание на медийния фестивал Mediamixx в Албена (3-7 юни 2009 г.) ще се проведе конгрес, който ще дискутира актуалните теми на деня. Поли Карастоянова ще бъде директор на конгреса. Очаква се сред гостите да бъде Джими Уейлс, създателят на "Уикипедия".
Мотото на фестивала Show me the money ("Покажи ми парите") достатъчно ясно задава посоката на дебата. "Конгресът

ще бъде сърцето, шедьовърът на тазгодишния фестивал, където ще срещнем приятели, експерти в бизнеса, ще се учим и ще се вдъхновим за свежи идеи от най-добрите, както и ще правим реален бизнес", казва Руди Кобза, председател на консултативния съвет на Mediamixx Груп.
"Медийна криза ли е световната финансова криза" - това е темата, която ще прикове вниманието на специалисти, анализатори и наблюдатели по време на първия панел. Сред говорителите ще бъдат Ханс Мар, съветник в RTL и управляващ директор на Mahrmedia, Австрия, Андреас Маерхофер - главен маркетингов директор на M-Tel, а Марио Гарсия - човекът,

превърнал дизайна на Wall Street Journal, Paris Match, La Tribune и др. в еталон за подражание, ще изнесе отделна презентация на тема "Новият свят - от Маями, през Индия, към Изтока".
"Как да правим бизнес във и чрез медиите" е въпрос, който също ще бъде разгледан в отделен панел на конгреса. Андреас Рудаш - член на борда на RTL Group, Емил Ценов - директор "Маркетинг", OMV Австрия, Харалд Рийнър от Vienna Insurance Group и Керстин Трикалитис - главен изпълнителен директор на Out there media, ще са специалните лектори, които ще дадат своята гледна точка по темата.
Другият основен акцент от програмата на конгреса ще се фокусира върху

бъдещето на печатните медии, телевизията и мобилното съдържание и интернет. Делегатите ще имат възможност да се запознаят с различни гледни точки, свързани с проблемите в телевизията и техните решения, дигитализацията, рязкото покачване на критериите на аудиторията, появата на нови формати и др. Една от най-горещите теми засяга печатните медии и ще търси отговор на въпроса дали кросмедийният подход ще бъде панацея, или печатът може да продължи да съществува в сегашния си формат.
Проблемът за това "Как да рекламираме в новия свят" ще представи

иновативни подходи за реклама чрез интернет и мобилните комуникации в условията на бързо променящи се пазари. Джонатан Макдоналд, ръководител отдел "Мобилно съдържание" в Ogilvy One Worldwide, ще изнесе и отделна презентация на тема "Мобилният свят".
Повече за фестивалната и конгресната програма на Mediamixx може да намерите на www.mediamixx. info.