Като болид на най-трудната писта

Първо. Наблюдавай. Наблюдавай. Наблюдавай. С отворен ум и сърце. Усети слабите сигнали.
След като сте спрели да зареждате стари плочи, с отворен ум и сърце и с детско любопитство се потопете в нуждата или проблема на клиента. Влезте в неговите обувки, погледнете продукта и услугата си с неговите очи. Правете само три неща: Наблюдавайте! Наблюдавайте! Наблюдавайте! Чувайте клиента и никога няма да сбъркате посоката. Като Visa надушете "хаосореда" в кредитните карти. Ха сте изпуснали сцеплението с клиента или заспите на волана като шефа на Cisco през 2000 г.,

ви чака целувка с мантинелата или 100% срив на борсата. Забавете леко, както пилотът убива газта и леко започва да влиза в завоя. Тук ви трябва максимално сцепление на гумите и да усещате асфалта. Тоест идете на места, където може най-много да научите за проблема и решението, което търсите: говорете с клиентите. Размърдайте се! Кое пречи или създава неудобство на клиента?