Бягайте далеч от професионалните термини
Необходим е и малко чар пред камерата, казва Николай Дойнов от Нова телевизия. В централните новини В тази рубрика не ви разказваме кои са централните новини, а питаме известни български журналисти как може да попаднете в тях. Вие и фирмата ви, при това с добрите неща, които правите. Погледът от другата страна на микрофона винаги дава още идеи как да се държим и показва грешките, които трябва да избягваме.
НИКОЛАЙ ДОЙНОВ е водещ на централната емисия "Календар" по Нова телевизия. Роден е през 1972 г. Завършил е право в Благоевградския югозападен университет "Неофит Рилски". От 1997 г. досега работи в Нова телевизия, първоначално като говорител зад кадър, а от 1998 г. е репортер и водещ на новините. За тези повече от 10 години Николай Дойнов е лице на централната емисия "Календар". От 2002 до 2004 г. заедно с Искра Ангелова е водещ на съботно-неделното магазинно предаване "У нас" отново по Нова телевизия.
- Господин Дойнов, какво трябва да направи една компания, за да влезе в новините?
- През последните месеци, за съжаление, присъствието на компаниите в новинарските емисии е свързано с фалити, искания за колосални суми, държавна помощ с цел оцеляване на пазара, съкращаване на хиляди служители и т.н. Световната финансова криза до голяма степен диктува присъствието на бизнеса сред първите новини на телевизионните канали. Но
не е задължително това да се отнася с пълна сила и за българския бизнес.