Намалете звука! Идват рекламите

ПРЕЗ ПО-ГОЛЯМАТА ЧАСТ от времето, което прекарваме вкъщи, телевизорът е включен или поне това важи за повечето хора. И ако не сте от тези, които щом чуят, че идва лилавата крава, която

играе на фризби, веднага посягат към дистанционното, значи сте от другите, дето си намаляват звука. Разликата в силата му при рекламните блокове и останалата част от програмата е очевидна и сякаш стана общоприета практика. Повечето хора приемат това с раздразнение и у тях се поражда почти автоматичен рефлекс за смяна на канала. При всички случаи рекламодателите, изхарчили огромни суми, за да ни убедят да купим точно техните продукти, едва ли са особено щастливи от това.
Звукът е един от най-важните фактори във видеорекламите и затова голяма част от тях се конструират с акцент върху този елемент. Някои клипове са шумни, защото са замислени така (с динамична музика, гръмка реч). При други обаче сюжетната линия въобще не предполага подобни похвати.