Да спечелим лидерите на аудиторията

СEТ ГОДИН е най-популярният маркетинг блогър в света - http://sethgodin.typepad.com. Автор е на 11 книги по маркетинг, като най-голяма известност му носи "Лилавата крава" (Purple Cow), която е преведена на 23 езика. Други, не по-малко интригуващи заглавия са: eMarketing, Permission Marketing ("Маркетинг на позволението"), All Marketers Are Liars ("Всички маркетолози са лъжци"), The Dip ("Дълбоките води") и др. Последната му книга Tribes ("Племена") е посветена на най-мощната форма в съвременния маркетинг - лидерството. Сет Годин е роден през 1960 г. Завършва компютърни науки и философия в Tufts University, а след това получава и магистърска степен по маркетинг от Stanford Business School. Първоначално работи като маркетинг и бранд мениджър в Spinnaker Software. През 1995 г. основава една от първите компании за онлайн маркетинг - Yoyodyne. Три години след това компанията му е изкупена от Yahoo за 30 млн. долара. Впоследствие той става вицепрезидент на Yahoo, отговарящ за директния маркетинг. През 2006 г.