РАЗБРАХТЕ ЛИ ВЕЧЕ - сега е моментът да рекламирате вашите продукти. Първо, вашите конкуренти го правят. Второ, рекламните агенции се стараят да измислят хватки за максимална ефективност. Трето, медиите посрещат с небивало уважение и бонуси всеки клиент. Това не са голи (рекламни) приказки, а

факти, които се доказват с числа. Наблюдението на пазара в печатните и електронните медии през първите шест месеца на 2009 г. отчита незначителен спад в постъпления - под 9%, в сравнение с януари-юни 2008 г. За да смекчат удара на кризата, повечето телевизии официално намалиха тарифите си, а повечето вестници и списания, макар да не свалиха цените, играят с отстъпките, за да не загубят рекламодатели.
Данните на агенция TV Plan/TNS, която следи рекламата в 33 телевизионни канала и изчислява приходите според обявените тарифи, показват

спад само от 8,6%. Това прави около 30 млн. лева минус. Най-малко понижение - едва 3,6%, има при bTV, която продължава да е лидер.