Голямата промяна на bTV
“Стъклената” концепция за брандиране на каналите пресъздава визуално критериите, по които работят нашите медии - прозрачност, обективност, безпристрастност. Това казва Петя Терзиева, директор “Маркетинг и комуникации” на bTV
ПЕТЯ ТЕРЗИЕВА е директор "Маркетинг и комуникации" на bTV. През 2000 г. завършва Софийския университет с две специалности - връзки с обществеността и журналистика. Има двугодишна специализация по мениджмънт. Кариерата й започва през 1997 г. в рекламна агенция Champions Young & Rubicam. В bTV е от 2001 г., като първоначално работи в отдел "Продажби", а от 2006 г. оглавява отдел "Маркетинг и комуникации".
- Госпожо Терзиева, кое наложи смяната на графичната концепция на каналите на bTV и интернет портала www.btv.bg?
- Поводът за генералната промяна е стартът на новите тематични канали на bTV - Cinema и Comedy, но това съвпада и с приближаването на десетата годишнина от създаването на телевизията. Малко преди да стартираме работата по проекта, направихме проучване на аудиторията, в което нашите зрители посочиха, че очакват голяма промяна от bTV. Днес, след повече от
шест месеца работа по новата визия на bTV, тематичните канали и портала www.btv.bg, с удоволствие мога да кажа, че зрителите ще гледат най-голямата промяна на канала от неговото създаване до момента.