Кирил Вътев, съсобственик и управител на "Тандем": Още от спорта знам, че най-жестоките съперници остават приятели, много големи приятели, за цял живот. В бизнеса конкуренцията е цял живот, но тя не трябва да се смесва с приятелството, което също е за цял живот. Лично аз държа на приятелските отношения въпреки конкуренцията. Няма нищо по-нормално от това да копират твой продукт или ноу-хау, независимо кой. Макар и да звучи изтъркано - щом те копират, значи си лидер. Всъщност кражбата на чужди идеи или продукти означава неосъзнато признание от конкурентите, че са по-слаби. По-страшно е, когато престанат да крадат от теб, защото това е сигурен показател, че си изостанал. В този случай трябва да положиш много повече усилия, отколкото когато те копират. Докато те копират, трябва да се постараеш да създадеш следващия продукт, който да откраднат от теб. Това е една безкрайна борба за неподражаемост. Нали всъщност това движи развитието.

Радослав Бимбалов, изпълнителен директор на рекламна агенция The Smarts: Приятели не са фирмите, а хората, които стоят зад тях.