Силата на Чаромата
Агенция: Huts JWT
Клиент: Jacobs
Слоган: "Силата на Чаромата"
Идея: В последната кампания на Jacobs Monarch Чароматът, който сближава, започна и да привлича хора по неочакван начин и във всякакви моменти. В рекламни шапки, по време на филм, в спонсорски заставки. Същото въздействие наблюдаваме и по билбордове из цялата страна, на които реална чаша и реален дим карат модели от стари кампании да късат винила в опит да достигнат до вълшебния аромат.
Канали на комуникация: телевизия и външна реклама
Творчески екип: Huts JWT

Часът на Земята
Агенция: Ogilvy & Mather
Клиент: WWF
Идея: За втора поредна година България се присъединява към световната инициатива "Часът на Земята" на международната природозащитна организация WWF. Стартирала в Сидни през 2007 г., тя има за цел да накара жителите на един цял град да изключат осветлението за час в последната събота на март. По този начин те изразяват надежда, че е време за сериозни действия срещу промените в климата.