Векът на Zegna

"ГОЛЯМОТО СЕМЕЙСТВО прави голяма компания, голямата компания е голямо семейство!" Звучи като ДзенЯ - постулат от модерната трактовка на дзенбудизма, и наистина е Дзеня, но Ерменеджилдо - в момента главен изпълнителен директор на известната италианска компания за мъжко облекло. Той е внук на първия Ерменеджилдо, който преди сто години полага основите на семеен бизнес, превърнал се впоследствие в мощен концерн и на марка за качество, която днес продължава успешно да защитава позициите си на

световен моден бранд. Всъщност Zegna в света на модата е едно от нарицателните за качество. Това е така, защото именно качеството е един от трите основни принципа на бизнес философията на Zegna Group. Останалите - планиране и постигане на дългосрочни цели и приемственост на фамилните бизнес ценности - продължават

да бъдат религия и за четвъртото поред поколение, което днес управлява модната империя. Трите златни закона на концепцията Zegna са завещани лично от бащата на марката - Ерменеджилдо Първи.