Азбучни (телевизионни) убийства

ПОУЧИТЕЛНО ЗА ВСЕКИ бизнес е какво става, ако две конкурентни компании влязат в директен сблъсък, предлагайки едновременно на пазара една и съща стока. Или като взаимно си прекупят по няколко важни играчи. Когато това са две телевизии, всичко е на показ и максимално разбираемо - заради природата на самите медии. През последната година Би Ти Ви и "Нова телевизия" сякаш са решили да изнесат открит урок на мениджърите, превръщайки програмите си в огледални копия. "Откраднаха" си и знакови лица - Иван и Андрей от Би Ти Ви отидоха в "Нова", "Господари на ефира" смениха "Нова" с Би Ти Ви. Кой какво спечели и какво загуби, може да се измери конкретно - чрез рейтингите на зрителския интерес. Те вече са ясни за цялата минала година и за всеки месец поотделно, така че е време за мениджърски изводи. Първо да видим какво се случи със

стоките близнаци.
Както е забелязал всеки българин, по двата частни канала в едно и също време вървят почти еднакви сутрешни блокове, после домакински предавания, (турски) сериали, новини, танцови шоута...