Николай Хаджидончев
Николай Хаджидончев

За продажбите

Николай Хаджидончев,
изпълнителен директор на “Алапис България”
- Уверени търговци
- Критерии за успех
- Вдъхновяващ лидер

НИКОЛАЙ ХАДЖИДОНЧЕВ оглавява компанията за маркетинг и дистрибуция на медикаменти, медицински изделия, храни и аксесоари за домашни любимци "Алапис България" от началото на 2009 г. Преди това е бил изпълнителен директор на "Актавис", генерален мениджър на Roche България. Кариерата му стартира в Unilever, където е бил мениджър бизнес развитие в офиса на компанията в Будапеща. От 1998 до 2002 г. е регионален мениджър на Unilever в България.

УСПЕХЪТ ЗАВИСИ от качествата на търговците, от притежаваните от тях умения и техники. Добрата подготовка обикновено е резултат от теоретични и практически обучения, в които се използват опитът и знанията на утвърдени експерти в продажбите. Търговските умения и техники постоянно трябва да бъдат адаптирани към променящите се условия на пазара. Това означава непрекъснат процес на усвояване на нови, както и затвърждаване на съществуващите умения. Добрата компания развива увереността на своите търговци в собствените им способности.