"Ъпсурт" могат щастливо да се нарекат успешен музикален проект
"Ъпсурт" могат щастливо да се нарекат успешен музикален проект

"МРЪН-МРЪН, СНОЩИ направи ли се? Ма разбира се..." рапират "Ъпсурт" и цяла България клати глава във фънки бийта на новия им суперхит. Статистиката във видеосайта Vbox7.com показва над половин милион гледания на клипа към песента, в Youtube има още около 70 хиляди (числата са към момента на написване на текста). "Ъпсурт" са

категоричен избор в попкултурното българско ежедневие. Те могат щастливо да се нарекат успешен музикален проект. Тайната на успеха им обаче е, че някой друг плаща за този триумф. В случая - алкохолна компания с реални амбиции за гърлата на младото поколение. Кръглата сума, която е платена на изпълнителите, за да запишат песен с "модерно звучене" и небрежно вмъкване в речитатива на една запазена марка, е сделка, която може да не ви харесва, но е бизнес модел, който за втори път в кариерата на тази група носи успех. Преди четири години България

отново не беше същата след акцент върху гранулирано инстантно кафе и неговия парти стил.