СЪВСЕМ ЛОГИЧНО кризата отся мениджърите в България - добрите станаха още по-добри, слабите логично отпаднаха. Това личи и сред мениджърите, подали документи в конкурса "Мениджър на годината 2010". Досега не е имало толкова много известни и познати имена, толкова силни ръководители на едни от най-големите компании в страната.
Те успяха въпреки кризата да изведат своите производства напред, да постигнат успехи в трудни времена.
И съвсем логично подадоха документи в нашия конкурс - единственото място за безпристрастна и професионална оценка на техните качества и резултати. Лидерите на българския бизнес отново ще станат известни и популярни чрез конкурса, който за трети път организира списание "Мениджър" с подкрепата на "Делойт България". И ще получат заслужено обществено признание.
Тази година документи подадоха 84 кандидати - с един повече от миналата.
За нас това означава, че конкурсът е успял да се утвърди сред мениджърите, които като всяка гилдия имат потребност да се сравняват с колегите си, да видят къде са на пазара и в индустрията.