Криейтив онлайн

"ПРИ КЛИКАНЕ ВЪРХУ БАНЕРА потребителят бива отвеждан до сайта www.!@#$%.bg" За съжаление не ми отне много време, за да намеря изречението, в което се побира горчивата есенция на по-голямата част от рекламирането в интернет в България и през тази (2010!) година. Докато пиша тези редове, поне трима колеги от криейтив отделите на рекламните агенции с идеите си убеждават своите клиенти, че интернет не е само

постен Facebook профил на продукта или изчистен (разбирай скромно бюджетиран) фирмен сайт. Те презентират защо, как и къде трябва да се случи вашата онлайн реклама с обречени физиономии. Защото вътре в себе си са наясно, че нещо се е объркало в самото начало.

Защо в интернет?
Нека се опитаме пак да отговорим на този основен въпрос. Но този път наистина сериозно. Защо да плащате за производните на някакви си там нули и единици, подредени в двоичния им елементарен ред? Поради поне четири ясни причини.