Класика в черно
Като изключим малката черна рокля, класиките в черно остават тези на замисления интелектуалец, куфеещия хеви метъл и каубоя от Средния Запад. Точно на тези три образа са заложили от Leo Burnett, Торонто, при реализирането на кампанията за Cheer
Dark (Procter & Gamble) - перилен препарат за запазване на черния цвят. Разбира се, не трябва да пренебрегваме и декадентското внушение на визиите, за което криейтивите на проекта получават заслужени аплодисменти.

Намалете звука Понякога визиите казват всичко. Само слагаш дискретно в ъгъла логото на компанията и всеки знае за какво става въпрос. Но понякога това е направено по особено забележителен начин. Кампанията на DDB Сингапур за шумоизолиращите слушалки на BOSE дава простичък отговор на въпросa "Кога ни се иска да си сложим тапи в ушите?". Или пък дизайнерски елегантни малки слушалки и да си пуснем любимата музика. BOSE е марка за ценители, но и рекламата не й отстъпва.

Презервативи на щастието "Щастлив вуйчо" и "Щастлива леля" - това са имената на двете емблематични визии, които Young & Rubicam, Буенос Айрес, Аржентина, разработи за презервативите Tulipan Condoms.