Рекламен пейзаж от Сърбия
Рекламен пейзаж от Сърбия

НАЛОЖИ МИ СЕ едно спешно пътуване до Лодз, Полша. Чудесна възможност да се откъсна за няколко дни от лудницата на рекламната действителност у нас, допълнително усложнена и от кризата в последните няколко месеца. Оказа се обаче, че е по-лесно да извадиш един рекламист от света на рекламата, отколкото да изкараш рекламата от него. Какво да се прави - професионална деформация. В резултат се получи този кратък "рекламен пътепис", който освен всичко друго провокира и някои съществени въпроси по линията

"при тях е така - а при нас защо е иначе?". Пътуването към Европа, естествено, започна от булеварда, гордо носещ същото име и който за съжаление е доста далеч от европейските представи за такова пътно съоръжение. В общата картинка на циганските каруци и дупките като кратери на излизане от София, липсата на пътна маркировка дори върху пресния асфалт чудесно се вписваха и рекламните конструкции. Билбордове с всякакъв формат, размери, материали и дизайн, набучени през няколко десетки метра и често закриващи се един друг, крещящо противоречат на публично обявените от кметската управа намерения за слагане на ред в тази област.