Пол Брейзър
Пол Брейзър

Човекът, който измисли рекламите на The Economist,
даде специално интервю за “Мениджър”

ПОЛ БРЕЙЗЪР е главен творчески директор на Abbott Mead Vickers BBDO, Лондон. Неговата рекламна кампания за списание The Economist е може би толкова известна, колкото самото списание. Като малък Пол мечтаел да бъде футболист. Преди да попадне в рекламата, се занимавал със скулптура и малка пластика, рисуване и интериорен дизайн. Първият му професионален ангажимент в рекламата е свързан с агенция Cogents. След това работи в рекламна агенция WCRS. През 1991 г. е поканен лично от Дейвид Абот (един от основателите на AMV BBDO) да се присъдени към неговия екип. Пол Брейзър е вицепрезидент на наградите за реклама D&AD. Спечелил е 6 "Златни молива" от фестивала D&AD, над 10 отличия от One Show и "Златен лъв" от Кан.

AMV BBDO е най-голямата рекламна агенция във Великобритания. Тя е открита преди повече от 30 години. AMV е част от голямото семейство на BBDO, която е третата по големина рекламна мрежа в света с 287 офиса в 79 страни.