НЕЩО СЕ СЛУЧВА на радиопазара. Не е чак революция, но тече преструктуриране на дяловете - от информационните към музикалните радиостанции. Поне това показват резултатите от изследването на аудиторията, проведено през юни от социологическата агенция "Маркет Линкс". Най-слушана и с най-голям пазарен дял остава програма "Хоризонт" на Българското национално радио. В сравнение с миналия август обаче тя губи 7,7% слушаемост и 6,3% пазарен дял. Обратното е при фолк радиото "Веселина". То остава на второ място и вдига показателите си с 1-2%. Така постепенно стопява разликата с лидера - до едва 1,6% в месечния обхват на аудиторията. Изглежда, не е далеч моментът, когато фолк радиото ще измести "Хоризонт". Засега челната позиция на програмата се държи върху

традиционализма - 67,3% от слушателите са над 55-годишна възраст. Тенденцията за спад при информационните радиа се потвърждава при "Дарик", което остава на трето място. Аудитория и дял губи програма "Христо Ботев" на БНР, 82,6% от слушателите на която са над 55 години.