Боб Заубъргър е новият президент на Conde Nast Media Group. Издателската група, в чието портфолио са списанията Vogue и Vanity Fair, е решила да смени изцяло управленския си модел. Досега приходите идваха основно по линия на рекламата с директни договорки с луксозните брандове. Кризата обаче доказа, че трябва да се използват и други подходи. Боб Заубъргър, който има 18-годишен опит в маркетинга и мениджмънта на New York Times Co., ще се опита да увеличи печалбата на Conde Nast с развиване на лицензионната политика на издателството и приложенията за телефони и електронни четци.

Любен Дилов-син стана главен редактор на L'Europeo в България. Той сяда на стола на подалата оставка Калина Андролова, която ще участва в реализирането на нов медиен проект. Дилов-син е сред създателите на култовите телевизионни предавания "Ку-ку", "Каналето", "Хъшове" и "Шоуто на Слави",
съиздател е на вестник "Новинар", има 6 книги.

Годишно списание Forbes за България ще излезе на 10 ноември.