Новата кампания на Google
Новата кампания на Google

Грешка в рекламата
Вероятно няма човек, който в бързината да не е изписвал грешно някоя дума в Google. Но световната търсачка е толкова умна, че реагира дори и на грешка. Ако случайно търсите изображение на astronaut (астронавт), но без да искате изпуснете буквата "а", се получава astronut, или нещо като "космическа ядка". Ако вместо battleship (боен кораб) изпишете battlesheep, компютърът моментално ще ви покаже една бойна овца. Тази закачка с правописа е в основата на новата кампания на Google, реализирана от Grey, Турция. Не че в действителност подобно нещо е възможно, но рекламата в крайна сметка трябва и да забавлява.

Внимание, уморен шофьор! Многото социални кампании от типа Don't Drink and Drive ("Не карай пил") призовават шофьорите да бъдат по-отговорни на пътя. Умората обаче се оказва не по-малък фактор от алкохола, когато отчитаме причините за автомобилните катастрофи. Затова и кампанията на Тайванската здравна фондация, която протича под мотото "Сънливостта е по-силна от теб", ни кара сериозно да се замислим.