Рууд ван ден Ейнден
Рууд ван ден Ейнден

- Господин Ейнден, защо “Загорка” реши да подкрепя българското кино?
- "Загорка" е марка, която се стреми да предоставя най-добри моменти и преживявания на своите консуматори. Ето защо ние решихме да подкрепим киното в дългосрочен план, като правим ясната връзка между бирата и наистина качествените начини за забавление.

Направихме първата стъпка в областта на развлеченията с избора на "Мисия Лондон" и сме изключително щастливи, че имахме шанса и възможността да се насладим на добрия успех и положителната нагласа към филма.

- Как този необичаен маркетингов ход ще повлияе на марката и продажбите?
- Нашата цел е тези дейности да допринесат за засилването на имиджа на бранда и асоциирането му с кино и забавление, което при добри резултати на тези показатели ще доведе до по-високи продажби в дългосрочен план.

- Прието е един бирен бранд да се свързва повече със спорта - с футбола, с тениса. Това е неговата целева група.