Маркетинг
Черен картон за расизма Криейтивът винаги трябва да е най-силното оръжие в една рекламна кампания. И колкото е по-изчистен, толкова по-силно е посланието. Трите визии от кампанията на Международната лига против расизма и антисемитизма - LICRA, обединени от слогана "Да направим нещо срещу дискриминацията", говорят без думи. За съжаление и в днешните модерни времена цветът на кожата е от значение, както ни показват рекламистите от Publicis Conseil Paris.
Да запазим природата!
Холандската енергийна компания Eneco и Фондът за защита на дивата природа WWF стартираха съвместен проект за устойчиво развитие и опазване на околната среда. Няма по-добро послание на кампанията от пандата - символ на WWF, която, застанала в електрическия контакт, ни напомня да пестим енергията на Земята. А визията, дело на рекламистите от FHV/BBDO, Amsterdam, не може да остави никого равнодушен.
Купи от Post-it Едва ли има човек, който да не е ползвал залепящи се листчета - или за да не забрави нещо, или за да припомни на някого вкъщи да напазарува, или пък да запише някой телефон без име и после просто да го изхвърли.