Маркетинг
Щастливо куче
Е, как да не купиш Purina на кучето си. Ако домашният ви любимец имаше перка вместо опашка, нямаше като Карлсон да отиде да живее на покрива, а щеше още по-бързо да стига до купичката с любимата суха храна. С тази закачлива визия криейтивите от Publicis, Канада, ни показват, че нерядко най-добрите реклами са тези, на които просто се усмихваш и които разбираш от пръв поглед. Но това се постига най-трудно. Затова едно голямо браво от нас.
Цветна романтика
Предизвикателството да рекламираш боя за коса, без да покажеш красиви и буйно развети коси, е голямо. Но Draftfcb + Shimoni Finkelstein Barki, Израел, ни доказват, че с повече въображение всичко е възможно. В новата кампания на Wella "Косата ви получава индивидуалност" (Your hair's got personality) виждаме как всеки отделен цвят (черен, червен, рус, кестеняв) не само преобразява жената, но и я отвежда на едно различно пътешествие.
Туристът
Не може да си истински турист и да не си снимал паметника на Колумб в Барселона, пикаещия манекен в Брюксел и фонтана "Ди Треви" в Рим.