Маркетинг
Мозъчна атака
Не може само с точни цифри и прецизност да произведеш Mercedes-Benz, трябват и креативност, движение, цветове. Агенция Shalmor Avnon Amichay/ Y&R Interactive Tel Aviv, Израел, реализира еднa повече от запомняща се кампания за Mercedes-Benz. Рекламата със слоган Left Brain - Right Brain ("Ляв мозък - десен мозък") визуализира съвършено различния начин на мислене на двете мозъчни полукълба, които обаче, обединени в едно, раждат шедьоври като Mercedes-Benz.
Хапче за глава Най-после реклама за хапче за глава без костюмирани служители. Почти по калъп всички подобни кампании ни представят уморени хора в стерилна офисна среда. Но не и сега. Филипинската агенция BBDO Guerrero/Proximity стартира кампания на Saridon, в която виждаме картини от ежедневието на обикновени хора като дърводелец, месар и перачка. И за тяхното главоболие вече има решение - хапче Saridon.
Междузвездни войни Някои истории никога не остаряват. Една от тях е тази за Люк Скайуокър, учителя Йода, злодея Дарт Вейдър и другите герои от сагата "Междузвездни войни".