Маркетинг
Има време за деца
Странна, провокативна, но и напълно истинска. Така може да се определи новата кампания на презервативи Tulipan, реализирана от Young & Rubicam, Аржентина. Да, на младите хора им се живее и не бързат с децата. Затова защо да не празнуват рождения ден на домашния си любимец или пък да правят заедно пясъчни замъци на плажа? Важното е да са щастливи.
Война на насекомите Постери в стил филм ноар разпространи перуанската рекламна агенция Aunt Poison & The Alien Mindbenders за кампанията на фирмата за унищожаване на хлебарки, насекоми и паразити PTE Plague Exterminator. Визиите показват стряскащи кадри, до които могат да доведат вредителите. Слоганът също препраща към стилистиката на гангстерските филми - "Когато казваме "всички", това означава всички" (When we say all of them, we mean all of them). Войната е започнала.
Kинопроизводство "Да заснемеш филм не е лесно. Canal+ подкрепя тези, които правят филми." За тази кампания на френския телевизионен канал рекламистите от BETC EURO RSCG, Париж, получиха едно голямо "Браво!" от гилдията.