Маркетинг
Безопасно на пътя. Понякога е толкова хубаво да се опреш на традицията. Както в новата кампания на автомобилните гуми Bridgestone, реализирана от BBDO, Обединени арабски емирства. Слоганът "Правим пътищата безопасни от 1931 г." казва всичко, рекламистите просто трябва да се погрижат за визията. И този път се е получило - и в летния, и в зимния вариант. И все пак внимателното шофиране е задължително.
Ад и рай
Какво се случва с вашите куфари и ръчни чанти, докато вие си седите в самолета? Багажът преминава през деветте кръга на ада, а пътниците комфортно се наслаждават на полета. Кампанията "Ад и рай", реализирана от китайската агенция JWT Shanghai за Samsonite, е толкова завладяваща, че получи Гран при в категориите "Преса" и "Външна реклама" на фестивала в Кан. Това, което още повече ще ви възхити, е, че този проект всъщност е барелеф, поставен пред магазина на Samsonite в Шанхай.
Обединени румънци. ROM е шоколадов десерт, чието име трябва да подбужда патриотарски чувства у потребителите от северната ни съседка.