Как да наложим нов продукт с малко пари
И с бюджети от 5000, 10 000 и 20 000 лв. могат да се направят много неща
Представете си ситуация - на пазара се появява нов продукт в класа на чипсовете и снаксовете. И компанията, която го произвежда, започва да мисли как да го наложи на пазара. Неговото USP (уникално предложение за продажба) e, че това е пълнозърнест продукт, богат на фибри. Можем да го наречем дори "полезния джънк фууд". Като ценово позициониране е среден за класа и е таргетиран във възрастовата категория 18-45 години мъже/жени, водещи здравословен начин на живот. За лансирането компанията може да отдели ограничен бюджет, но все пак е заложила три нива - 5 хил., 10 хил. и 20 хил. лв. Какви канали за комуникация е добре да използва за тези пари, за да постигне най-голям ефект сред потребителите? Този бриф изпратихме до трима комуникационни специалисти - Руса Младжова, изпълнителен директор на "ОПУС Адвертайзинг"; Христо Стефанов, управляващ съдружник в e//маркетинг, и Иван Иванов, изпълнителен директор на Zed digital Cybermark, които предложиха своите решения.