Абонаменти в офиса
Най-важни за компаниите са специализираните издания
Преди време, горе-долу в началото на кариерата ми, имах един мениджър, който извършваше специфичен, но всъщност доста показателен ритуал, когато идваше време да се абонираме за издания за следващата година. Заедно с мен той преглеждаше списъка на заявените по отдели издания и, както много други мениджъри, съкращаваше някои от тях. Но както почти никой друг - правеше допълнения. За всяко звено - това, което според него би било полезно за дейността и в крайна сметка би повишило информираността, съответно ефективността от работата.
Разбира се, един мениджър има далеч по-важни задачи от това да следи кои са полезните издания. Но когато сам участва в този процес, показва ангажираност към информационните нужди на служителите на компанията. Което в крайна сметка по един или друг начин води до повишаване на ефективността от тяхната работа - едва ли някой може да изрази съмнение, че информираността в определена област няма пряко отношение към резултатите.
И все пак как да се подходи към абонамента за печатни и електронни издания в компанията, как процесът да бъде организиран по възможно най-добрия начин?